VAAK GESTELDE VRAGEN

 

Jullie werken met natuurproducten. Kan ik dit terugzien in mijn product?
Ja, dat kan. Onze producten zijn imperfect en hebben een natuurlijke look, je ziet het vorige 'leven' nog terug in het hout. Denk hierbij aan de schors van de plank, de tekeningen in het hout of bijvoorbeeld een scheur in het hart. Onze producten zijn gedroogd en bewerkt zodat het hout minder snel gaat 'werken'. Met het juiste onderhoud vertraag je dit proces, maar voorkomen kan niet.
 

Heeft mijn product onderhoud nodig?
Ja. Hout is een natuurproduct en heeft onderhoud nodig. Daarom adviseren wij dat de plank één keer per maand wordt geolied. Doe dit met een geur en smaakloze olie. Breng de olie aan totdat de plank geen olie meer opneemt.


Hoe kan ik mijn plank schoonmaken?
Je kan de plank schoonmaken met water en eventueel een beetje afwasmiddel.
De plank is niet geschikt voor de afwasmachine.


Waar moet ik verder nog op letten?
In bepaalde producten komen (van nature) kleurstoffen voor. Denk hierbij aan bramen, aardbeien en bieten. De kleur van deze producten kan in het hout trekken. We raden daarom aan om deze producten niet op jouw plank te laten liggen.

 

Dien ik akkoord te gaan met Algemene Voorwaarden?
Ja. Bij de afronding van je bestelling moet je met onze Algemene Voorwaarden akkoord gaan.


Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Je kan ons mailen om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Is je bestelling al verstuurd, dan kan je hem retourneren binnen 14 dagen.


Kan ik mijn product retourneren?
Het kan helaas voorkomen dat je borrelplank niet is zoals je had verwacht. Als je jouw product wilt terugsturen, dan is dit bijna altijd mogelijk. Stuur je borrelplank binnen 14 dagen na ontvangst terug naar het adres op de factuur. Je kan contact opnemen met info@houd-amsterdam.nl voor verdere vragen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.


Heb ik garantie op mijn product?
Ja, meestal wel. Indien er iets mis is met de plank, dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Alleen als het probleem niet door ons komt, bijvoorbeeld doordat het product in de vaatwasser is gezet dan vervalt de garantie. We denken natuurlijk wel graag met je mee voor een oplossing!

 

Kan ik de borrelplank ook laten graveren?

Ja, dat kan zeker. Kies voor de optie graveren onder het kopje personalisatie, voordat je de borrelplank in je winkelmandje doet. De kosten zijn €20 en je ontwerp mag maximaal 10 bij 10 centimeter zijn. Voor het daadwerkelijke ontwerp nemen we contact met je op na de bestelling. De levertijd kan langer zijn door de extra handeling.  Let op: na graveren kan het product niet meer geretourneerd worden.